Weekend Activ in Caiace

Dupa iesirea la Catarat cu Piticii, weekendul activ a continuat cu o noua tura plina de diversitate, in Delta Neajlovului! Ne-am plimbat cu caiacele pe lac, unde am vazut o multime de lebede, batlani, egrete si alte pasari de apa, apoi am intrat pe canale din ce in ce mai inguste, cu apa limpede si repede:)   

Delta Neajlovului se intinde pe 1100 ha si este considerata a doua zona umeda din Romania din punct de vedere al biodiversitatii. Aici se gasesc peste 140 de specii de păsări, din care jumătate sunt protejate internațional, precum si 20 de specii de pești, din care două – țigănușul și cleanul de Comana – se găsesc doar în acest areal natural.

Noi ne-am plimbat mai intai pe lacurile din partea estica a Deltei, care aveau apa foarte mica din cauza secetei. Am intrat apoi pe canale, unde am dat de limpezisuri fermecatoare iar adancimea a crescut brusc, facand mult mai placuta plimbare. Am dat si de cateva vaporase de la Casa Comana pline de turisti, apoi canalele au devenit din ce in ce mai inguste asa ca am ramas singuri si ne-am putut bucura in voie de frumusetea locurilor.

Iata un film si cateva poze de la aceasta frumoasa tura:

Foto: Tabere cu Suflet

Un răspuns la “Weekend Activ in Caiace”

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe