Cu Piticii la Catarat

Sambata am avut parte de un Weekend Activ la Catarat cu totul special, la care au participat doi Mici Alpinisti de 3 si 5 ani! A fost o experienta foarte placuta iar copiii, in pofida varstei fragede, au intrecut toate asteptarile catarandu-se pana sus 🙂

Ca de obicei, am fost la Stanca Sf.Ana, insa de data aceasta am ales un traseu mai usor! Este vorba de faţa cazuta de pe boulderul de la Grota – un traseu cu o lungime de 5 m, numai bun pentru copii de aceasta varsta:)

Ne asteptam sa le punem hamul si apoi sa urce pana cel mult la nivelul mainii noastre, apoi sa vrea sa coboare! Nici vorba insa! Ajunsi la acest nivel prihologic, amandoi au continuat sa urce pana in top, unde ne-a fost greu sa ii oprim, caci ei ar fi vrut sa continue:) Asa ca merita toate felicitarile!

Dupa ce ne-am catarat am mancat, apoi am plecat pe traseul de cautare a comorii. Am fost nevoiti sa ne intoarcem totusi, insa nu-i nimic, acum avem inca un motiv sa revenim:)

Iata cateva poze de la aceasta frumoasa iesire:

Foto: Andreea Cernat, Tabere cu Suflet

4 răspunsuri la “Cu Piticii la Catarat”

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe