Aventuri in Valea Lomului

Dupa tura cu caiacele de pe Neajlov, ne-am luat bicicletele si echipamentul de alpinism si am plecat in Valea Lomului! Aici ne-am plimbat cu bicicletele prin Canionul Mali Lom pana la doua biserici rupestre, apoi ne-am urcat pana la ele pe o frumoasa Via ferrata!  Dupa o ora de pedalat prin canion, in care ne-am bucurat din plin de peisaj, de flori si de frumusetile naturii, am ajuns la prima biserica. Aici am facut un popas mai lung de pranz, apoi ne-am echipat si am inceput urcarea. Via ferrata este scurta dar spectaculoasa, iar traseul este destul de solicitant fiind un pasaj putin pe spate. 
Dupa ce am urcat si ne-am bucurat se privelistea minunata ce se deschide spre vale, am coborat in rapel si ne-am pregatit de a doua biserica. Aceasta este Marea Manastire din Nisovo, o biserica mult mai renumita decat prima, despre care nu se mai stie mare lucru. Puteti gasi informatii despre ctitor, precum si alte informatii despre cele doua manastiri, aici.

Drumul devenea din ce in ce mai dificil caci nimeni nu a mai mers de mult timp, plantele au crescut si a aparut o adevarata jungla, asa ca am preferat sa mergem pe jos ultimul kilometru. Am fost tradati putin si de prognoza, caci pe drum a inceput sa picure, insa nu ne-am speriat, am continuat sa mergem, iar atmosfera a fost la fel de buna:) Am prefarat insa sa nu mai urcam peretele caci se udase, asa ca am vazut biserica doar de jos.

In pofida vremii mai putin prietenoase, a iesit o tura minunata, cu o atmosfera foarte placuta, pentru care va multumim:)

Foto: Tabere cu Suflet

 

5 răspunsuri la “Aventuri in Valea Lomului”

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe