Cu Caiacele pe Neajlov

Weekendul acesta am avut parte de o tura plina de aventura, in care am explorat in caiace o portiune mai putin umblata, dar nespus de frumoasa, a raului Neajlov!

Planul era sa mergem de la Singureni pana la Castelul de stuf din Delta Neajlovului, insa nivelul foarte scazut si plaurii formati ne-au obligat sa modificam traseul si sa iesim mai devreme. Chiar si asa, am avut parte de o tura minunata:) Am parcurs in total 23 de km si am padelat prin meandrele intortocheate ale raului, prin paduri fermecatoare de stejar, atipice pentru zona de campie in care ne aflam si prin alte locuri minunate. Pe toata portiunea parcursa am padelat pe o apa limpede precum un rau de munte, asa ca am putut vedea cu usurinta obleti, cleni, ba chiar si o stiuca speriata de caiac, scanteind printre trunchiurile copacilor uriasi cazuti in apa! Am vazut mai multe de animale salbatice de apa, chiar si o vidra, precum si o multime de lebede, cu care am mers in paralele o portiune destul de lunga:)

Iata un film si cateva poze de la aceasta tura memorabila:

Foto: Demi Tipa, Tabere cu Suflet

3 răspunsuri la “Cu Caiacele pe Neajlov”

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe