Cu Caiacul pe Dunare

Dupa drumetia din Canionul Horoabei, Weekendul Activ a continuat cu o noua aventura, de data acesta cu caiacele pe Dunare! Am avut parte de o zi de poveste, in care am zburat pe repezisuri si am coborat cascade, am strabatut canale cu ape limpezi prin care zareai pestii prin bradis si am poposit pe plaje minunate, cu nisipul cel mai fin:)

Am intrat pe Canalul Plantelor, iar planul era sa mergem pe bratul Ara pret de 6 km. Ne-a placut insa atat de mult incat am continuat pana la Gostinu:) Purtati de curentul puternic si impinsi de vant, am parcurs nu mai putin de 19 km si am atins fara efort viteze la care greu nu speram, acoperind toata distanta in doar patru ore!

Am traversat Rezervatia Ostrovu Lung – Gostinu si am vazut o multime de pasari maiastre, egrete, starci, batlani, chire sau cormorani:)
Dar cel mai mult ne-a impresionat bratul Ara, un loc cu totul special, cu apa limpede si calma, la intrarea caruia in lunile de toamna se formeaza o adevarata cascada. Am coborat cu caiacul prin repezisul cascadei in strigatele entuziasmate ale celor de pe margine, apoi apa s-a schimbat brusc, intunecandu-se la culoare, semn de claritate. Si intr-adevar, cu cat am mers mai departe, spre confluenta cu Dunarea, apa s-a transformat incet, incet intr-un rau de clestar, prin care vedeai toate vietatile!

A fost o experienta extraordinara, pe care vrem sa o repetam cat de curand si pe care am incheiat-o en fanfare, la un somn si un crap de Dunare:)

Iata cateva poze de la aceasta frumoasa excursie:

Foto: Tabere cu Suflet

3 răspunsuri la “Cu Caiacul pe Dunare”

Lasă un comentariu

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe